Atributy Gladiátora

 

 
Atributy Vašich gladiátorů aneb utrácejte Vaše goldíky efektivně
 
 
Atributy u Vašeho gladiátora můžete navyšovat na cvičišti za
herní goldy. Cena za výcvik je ovlivněna velikostí gildovního cvičiště (gil.
cvičiště lv. 1 sleva na každé cvičení 2%, gil. cvičiště lv. 15 sleva na každé
cvičení 30%). Proto je dobré stát se členem nějaké gildy a společnými silami se
snažit postupně cvičiště a tudíž i slevu za cvičení postupně navyšovat.
 
Atributů je celkem 6, liší se cenou za vycvičení, 
nejdražší na výcvik je síla, poté následuje dovednost a charisma (stejné
cena), inteligence a nakonec obratnost a odolnost (opět stejná cena za 
výcvik)
 
Atributy:
 
Síla
každých 10 bodů aktuální síly vám 
přidá +1 poškození (např. síla 10 + 1poškození, síla 50 +5 poškození), 
vzorec: +poškození = ROUNDDOWN ( SÍLA / 10 )
ovlivňuje Blokování a Šanci na zblokování zásahu
cena: ROUNDDOWN (( Z - 5 )^2,6 * ( 1 - UC * 0,02) )
 
kde Z je hodnota síly v základu, kterou chceme trénovat, UC je úroveň cviciště.
 
*pozn. - ROUNDDOWN = zaokrouhlit dolu na celé číslo
 
Dovednost
 
zvyšuje šanci na zasáhnutí protivníka v boji v závislosti na protivníkově obratnosti
ovlivňuje Kritické poškození a Šanci na kritický zásah
cena: ROUNDDOWN (( Z - 5 )^2,5 * ( 1 - UC * 0,02) )
 
kde Z je hodnota dovednosti v základu, kterou chceme trénovat, UC je úroveň cviciště.
 
Obratnost
 
snižuje protivníkovu šanci na zásah v boji v závislosti na jeho dovednosti
ovlivňuje Pružnost a Šanci na vyhnutí se kritickému zásahu
cena: ROUNDDOWN (( Z - 5 )^2,3 * ( 1 - UC * 0,02) )
 
kde Z je hodnota obratnosti v základu, kterou chceme trénovat, UC je úroveň cviciště.
 
Odolnost
 
 
zvyšuje maximální body 
života a jejich regeneraci. Max. body života jsou dány úrovní postavy, 
na které se nachází (např. 1. úroveň - základ 25, 100. úroveň - základ 
2500). Každý 1 vycvičený bod odolnosti přidá 2 body regenerace života za
hodinu (např. odolnost 10 -> regenerace 20 bodů života za hodinu, 
odolnost 100 -> regenerace 200 bodů života za hodinu)
cena: ROUNDDOWN (( Z - 5 )^2,3 * ( 1 - UC * 0,02) )
 
kde Z je hodnota odolnosti v základu, kterou chceme trénovat, UC je úroveň cviciště.
 
Charisma
 
 
zvyšuje šanci na dvojitý 
zásah v závislosti na protivníkově charisma. Dvojitý zásah se vypočítá 
jako rozdíl útočníkovi a obráncovi charisma, max. může být 100%
cena: ROUNDDOWN (( Z - 5 )^2,5 * ( 1 - UC * 0,02) )
 
kde Z je hodnota charisma v základu, kterou chceme trénovat, UC je úroveň cviciště.
 
Inteligence
 
 
na expedicích zvyšuje 
šanci na zisk bonusu (+30% zisk zlata, +30% zisk zkušenostních bodů, 
+10% možnost nalezení předmětu, +20% vyšší slávu).
V cirkusu turma a v bludištích zvyšuje Léčení a ovlivňuje Kritické léčení a Šanci na zlepšené léčení.
Přidává léčebný bonus k užitným věcem (jídlo) a při kombinací jídel.
cena: ROUNDDOWN (( Z - 5 )^2,4 * ( 1 - UC * 0,02) )
 
kde Z je hodnota inteligence v základu, kterou chceme trénovat, UC je úroveň cviciště.
 
Maximální hodnota atributu
 
je ovlivněna základní hodnotou atributu a vypočítá se:
 
MAX = Z * 1,5 + ( úroveň hráče )
kde Z je hodnota atributu v základu
 
Poznámka: Maximum atributu s paktem se vypočítá ze vzorce - 2*základ atributu + úroveň postavy 
 
Maximální hodnoty atributů v základu
 
Jsou dány vzorcem 5x lv. hráče, min. 200. Z toho vyplývá,
že do lv. 40 je max. hodnota 200
a poté co lv. to +5.
 
•do 40. úrovně hráče (včetně) je MAXIMÁLNí HODNOTA ZÁKLADU = 200
 
•od 41. úrovně hráče je MAXIMÁLNí HODNOTA ZÁKLADU = [úroveň hráče] * 5
 
Příklad:
Pokud hráč na úrovni nižší než 41. natrénuje libovolný atribut na hodnotu 200, 
nemůže již tento atribut dále trénovat dokud nepostoupí na 41. úroveň a 
maximum atributu v základu se mu nezvedne na 205. 
Level 100 může mít základ atributu maximálně 500 (až na pár výjimek, které toto omezení překročily před updatem v1.1.0)
 
Upozornění: nejedná se zde o maximum atributu jako celku, ale o maximální hodnotu v základu
 
Vzorce pro výpočty odvozených vlastností z atributů:
 
Pružnost:
 
Každých 10 bodů Obratnosti zvyšuje pružnost o 1 bod.
Šance na vyhnutí se kritickému zásahu (udává se v %):
 
je ( Pružnost * 52 / ( [úroveň hráče] - 8 ) ) / 4, zaokrouhluje se na nejbližší celé číslo
maximálně 25%
 
Blokování:
 
Každých 10 bodů Síly zvyšuje blokování o 1 bod.
Šance zblokování zásahu (udává se v %):
 
je (Blokování * 52 / ( [úroveň hráče] - 8 ) ) / 6, zaokrouhluje se na nejbližší celé číslo
maximálně 50%
 
Kritické poškození:
 
 
Každých 10 bodů dovednosti zvyšuje kritické poškození o 1 bod.
Šance na kritický zásah (udává se v %):
 
je ( [Kritické poškození] * 52 / ( [úroveň hráče] - 8 )) / 5, zaokrouhluje se na nejbližší celé číslo
maximálně 50%
 
Léčení:
 
Každých 5 bodů inteligence zvyšuje Léčení o 4 body.
Chceteli, platí Léčení = Inteligence * 0,8
Kritické léčení:
 
je Inteligence * 0,2
Šance na Zlepšené léčení (udává se v %):
 
je ( [Kritické léčení] * 52 / ( [úroveň hráče] - 8 )) / 8, zaokrouhluje se na nejbližší celé číslo
maximálně 50%
 
 
Poznámka: vzorce platí +/- 1% (zaokrouhlovaní)